Hűtőt keresek 1.3-as Wartburghoz

Ma délután vittük Cicerót a kutyakozmetikushoz Kisújszállásra. Mikor odaértem, a kocsival megfordultam a ház előtt. Valami fehár füstszerű anyag jött elő a motortérből. Beleszagoltam a levegőbe, éreztem, ez az autóból jön. Leállítottam, motorháztető fel és azt látom, minden nedves. Akkor még nem tudtam, hogy olaj, vagy víz. De először olajra tippeltem. Tüzetesebb átvizsgálás után rájöttem, a hűtővíz folyik. Méghozzá a hűtőnél, ahova becsatlakozik a befolyó meleg víz. Az a csőcsonk el van repedve. Már régen észrevettem, hogy szivárog a víz, de speciel nem onnan. Most viszont már nem csak szivárog, hanem majdnem folyik. A ventilátor burkolatához kötöttem ki egy vezetékdarabbal a csövet, így a csőcsonkot ráfeszítettem arra a részre, ami válófélben van. Felöntöttem vízzel a kiegyenlítő tartályt, majd beindítottam a motort. Így nem folyt, de a tartályra nem tettem rá szorosan a kupakot, hogy ne legyen benne nyomás, így az nem tudja kipréselni a vizet. Szerencsésen hazaértünk, útközben nem kellett utána tölteni a vizet.
Viszont hűtőt szereznem kell. Akinek van fölöslegben 1.3-as Wartburghoz hűtő, az jelezze már és megegyezünk az árában. A ventilátor nem kell hozzá, mert az jó, átszerelem.
Vélemény, hozzászólás?

